Csomagszállítás

Kiszállítás feltételei, átvételi lehetőségek

A Szolgáltató biztosítja a megrendelt termék megfelelő csomagolását, és a kísérő dokumentumok elküldését.

A Webáruházban leadott rendelések kiszállítása az GLS futárszolgálattal történik az online rendelés során a Vásárló által megadott címre. A csomag biztosított küldeményként kerül feladásra.

A futárszolgálat hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között kézbesíti a megrendeléseket. Amennyiben Vásárló ebben időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként célszerű olyan címet megadni (munkahely címe), ahol a szállítási időszakban a Vásárló biztosan át tudja venni a megrendelt terméket. Amennyiben a Vásárló munkahelyének címére kéri a szállítást, feltétlenül gondoskodj róla, hogy tudjanak a csomag érkezéséről és legyen valaki, aki azt át tudja venni (pl.: portás stb.), valamint rendelkezzen az átvételhez szükséges összeggel.

A küldeményről, annak feladásakor a Szolgáltató elküldi a Vásárló részére email – ben a csomag ragszámát, aminek segítségével lekövetheti csomagja útját a GLS futárszolgálat weboldalának speciális Csomagkeresés nyomkövető részén.

Ha az első kiszállításkor a futár nem találja a Vásárlót az általa megadott szállítási címen, akkor egy értesítőt hagy a postaládádban, vagy az ajtón a telefonszámával. A következő napon a csomag újra kiszállításra kerül, ill. a Vásárlónak lehetősége van a futárral az értesítőn megadott telefonszámon másik időpont egyeztetésre.

A futárszolgálat összesen három kézbesítést kísérel meg, azonban, ha a 3. kiszállítás is sikertelen – Vásárlónak felróható okból -, akkor a futár a terméket visszaszállítja Szolgáltatóhoz és a Szolgáltató azt tovább értékesítheti, a megrendelést pedig törölheti. Ilyen esetben a meghirdetett szállítási költséget köteles megfizetni a Szolgáltató részére abban az esetben is, ha törzsvásárlóként az ingyen szállítást választotta.

Kiszállítás költsége

A Szolgáltató előzetesen tájékoztatja a Vásárlót a szállítás költségéről a megrendelés leadásának folyamata során, valamint a Webáruház erre szolgáló felületein.

A Szolgáltató a szállítást kizárólag magyarországi címre vállalja.

Minden törzsvásárlói megrendelés esetén értékhatártól függetlenül ingyenes házhozszállítást biztosítunk!
A regisztráció ingyenes, amit megtehetsz a vásárlás előtt a Webáruház jobb felső sarkában megtalálható ablakban, vagy a vásárlás végén.

Nem törzsvásárlói megrendelés esetén a csomagszállítási díj: 890 Ft

Kezelési költség: Utánvétes fizetési mód esetén minden vásárló számára 590 Ft értékű kezelési költség kerül felszámításra.

A végső fizetendő összeg a kosár végén minden esetben látható.

Csomagszállítás határideje

A megrendelés kiszállításának határideje 1-2 munkanap.

A pénteken megrendelt ékszerek esetén előfordulhat, hogy csak kedden kapja meg a Vásárló.

Természetesen Szolgáltató törekszik a gyors kiszolgálásra és a legtöbb csomagot (ha a megrendelés 12:00 óra előtt beérkezik) már másnapra kézbesíteni tudja.

A Szolgáltató előzetesen tájékoztatja a Vásárlót a Termék kiszállításának várható időpontjáról, azonban a Termékek szállításával kapcsolatos értesítések és közlések – különös tekintettel a szállítás várható időpontjára – csupán tájékoztató jellegűek, azok nem válnak a szerződés részévé. Ennek alapján sem a Szolgáltató, sem a Vásárló nem fordulhat kártérítési igénnyel a másik félhez a szállítással kapcsolatban tett nyilatkozatokban, tájékoztatásokban rögzítettek meghiúsulása, illetve elmaradása esetén.

A Szolgáltató késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.

A fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha

  1. a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
  2. a szerződést a felek megállapodása szerint, vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

A megrendelt termékek kézbesítésekor a futár jelenlétében a Vásárló köteles meggyőződni a csomag sértetlenségéről. Sérült csomag esetén a Vásárló megtagadhatja annak átvételét, amit a futárral jegyzőkönyveztetni kell. Sérült csomagot a Vásárló csak saját felelősségére vehet át. Ilyen esetben a Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetlegesen megsérült, vagy hiányos termékekért.

Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot.

Fontos:

Amennyiben munkahelyed címére kéred a szállítást, feltétlenül gondoskodj róla, hogy tudjanak az ékszer csomag érkezéséről és legyen valaki, aki átvegye azt (pl.: portás stb.), valamint rendelkezzen az átvételhez szükséges összeggel.